هتل وینتیج (Vintage Hotel) سنت پترزبورگ
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل وینتیج (Vintage Hotel) سنت پترزبورگ

هتل وینتیج یکی از هتل های ۳ ستاره کشور روسیه و شهر سنت پترزبورگ می باشد. این هتل تنها ۵۰ متر با خیابان مد روز این شهر به نام Louise قرار دارد که محل قرار گفتن مراکز خرید زیادی است. پس اگر عاشق خرید هستید، هتل وینتیج بهترین انتخاب است.


جهت اطلاع از پکیج های تور روسیه با همکاران ما تماس حاصل نمایید : ۸۸۵۴۲۰۹۴-۰۲۱


 این هتل اتاق هایی با دکوراسیون دهه هفتادی را ارئه می کند که همه ی این اتاق های دارای تلویزیون صفحه تخت هستند. این هتل دارای یک بار مخصوص نوشیدنی های الکلی و یک تراس بزرگ و باشکوه است.

هر اتاق هتل وینتیج امکاناتی نظیر میز تحریر، حمام مدرن و دستگاه iHome (پخش کننده ی مو سیقی، رادیو، زنگ هشدار ) می باشد. اینترنت رایگان در تمام نقاط این هتل در دسترس است.

مهمانان می توانند روز خود را با صبحانه ی سرو شده مانند میوه های تازه، قهوه و شیرینی های خانگی آغاز کنند و سپس به گشت شهری بپردازند.

با گذر از حدود ۵۰ متر به ایستگاه متروی Louise خواهید رسید و یک دسترسی عالی و مسیر مستقیم به ایستگاه جنوبی Brussels داده خواهد شد. در این ایستگاه قطارهای بین المللی مانند Eurostar و Thalys موجود است.

خیابان Sint-Gillis / Saint-Gilles برای مسافران علاقه مند به  خرید، غذا و سفرهای شهری بسیار مناسب است.

زوج های جوان به این هتل امتیاز ۸.۲ را داده اند.

حیوانات خانگی اجازه ی ورود به این هتل را ندارند. کارکنان هتل به ۳ زبان هلندی، روسی و انگلیسی قادر به گفتگو با مهمانان می باشند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل وینتیج را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.


هتل وینتیج | سنت پترزبورگ





:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: